major-travel.reismee.nl

nog 55 nachtjes

Nog 55 nachtjes en dan is het zo ver.....dan vertrekken we op wereldreis. Momenteel zijn we druk bezig met de voorbereidingen en dat valt toch niet mee.

Vanaf nu wordt het spannend. Vanochtend zijn de foto's gemaakt voor de makelaar om ons huis te verhuren. En we zijn bezig met het aanvragen van visa. Vooral het visum voor China blijkt "a hell of a job".

Alle voorbereidingen gaan nu op volle toeren. Regelen, regelen en regelen. Volgens mij hebben we een excellijst met wel 6 verschillende tabbladen georienteerd in budget, spaarsaldo, to do listen en reisschema's. Maar of we ons aan de reisschema's gaan houden is nog maar de vraag. Want je weet immers nooit hoe de reis gaat verlopen.

Het eerste visum staat al in onze paspoorten...en jawel voor... Mongolie! Check! Dat was vreugde dansje nummer 1. Over een paar weken staan we in Den Haag in de rij voor een visum Rusland en de aanvraag voor het visum van China is onderweg. Deze 3 zijn voor nu het belangrijkste want die zijn nodig voor de eerste stap van onze reis: de Trans Mongolie Expres!

Tot de volgende update!

Laurens