major-travel.reismee.nl

Nog 1 dag! Real countdown!

Het is nu echt bijna zover! Nog 1 nachtje in Nederland! En dan........off 2 Russia!

We zijn officieel zelfs al ingecheckt.

Na zware laatste weken met verhuizen en de letterlijke laatste loodjes zijn we nog steeds bezig om de puntjes op de i te zetten. Ook het besef is er nog niet helemaal dat we straks echt een jaar weg zijn. Het blijft onwerkelijk, zelfs met alle voorbereidingen van het afgelopen jaar. Maar we zien nu al voordelen......ik heb gisteren voor het laatst gekookt, wellicht nog 1 keer een vaatwasser inruimen en al het huishoudelijke noodzakelijke dagelijkse werk hoeft niet meer. Whoohoo!

Nu hebben we eindelijk de tijd om Russisch te leren .....Not! Enkel nog de handbagage inpakken, een paar uur slapen en dan is het al zo ver. Maar dat Russisch zal het niet meer gaan worden in de resterende uren.....
Gelukkig hebben we een point-it boekje gekregen waar alleen maar foto's in staan die je kunt aanwijzen voor als we echt geen andere manier hebben om te communiceren, hahahaha. We zien het al helemaal voor ons..... vooral in China!

Ook is het de eerste maandag in tijden dat we allebei vrij zijn...ook zo raar.....wij als hardwerkende mensen normaliter op maandag ineens thuis....nou ja eigenlijk helemaal niet thuis....uit logeren......Ook dat voelt vreemd. We zagen ineens andere mensen op ons balkon staan toen we de laatste spulletjes gingen kopen in de stad.

Nu maar weer verder met inpakken......de backpacks wel al zijn goed gepakt en ik heb mij aan mijn streef gewicht kunnen houden van het maximaal aantal kilo's aan bagage welke ik mezelf heb opgelegd!.

Volgende update waarschijnlijk vanuit......Russia!


Reacties

Reacties

Cor en Berry

Leve J & M
We wensen jullie een fantastische reis! Een goede vlucht!
Geniet ervan en kom weer gezond en veilig thuis!
We zijn nu al benieuwd naar alle verhalen....
Tot volgend jaar!!

Ruud en Danielle

Heel veel succes en plezier!!!
Liefs van ons ????
Tot over een jaar ????????????????????????
Groetjes Daan en Ruud

Antoinette

Hallo Marija,
wat spannende deze laatste uurtjes hier. Heel veel plezier en goede reis.
Ik vind het erg leuk om met jullie mee te mogen lezen!
Groetjes, Antoinette

Monique van der Loos

Heel veel plezier , geniet ervan .
Doe voorzichtig en tot volgend jaar ????

Bernadette

Geniet van je reis chica.Ik kan niet wachten tot ik foto's van je reis ziet fijne reis voor jou en je vriend

Agnès Hendriks-Brugman

Leuk zo'n reisblog! Nog even genieten van een oer Hollandse kaastosti straks. Morgenochtend jullie voorlopig laatste treinreis van Almere naar Schiphol. Spannend allemaal hóór xx

Laurens & Christina

Yes yes!! Gaan...en genieten!!!! Héél benieuwd naar jullie avonturen!
xxx

Annelieke

Ik ga jullie onwijs missen, maar gun het jullie enorm. Wat een vooruitzicht zeg, niet veel mensen zullen zo'n reis maken! Eindelijk komt je droom uit. Ik hoop dat jullie er optimaal van gaan genieten. En een jaar lang geen huishoudelijk klussen klinkt ook wel heel erg lekker haha. Even kijken of ik ook zoiets kan regelen ;). Gelukkig vanavond en morgenochtend nog even naar je mooie koppie staren (en die van Jorrit natuurlijk). Veel liefs!

Aimee

Wat een heerlijk vooruitzicht! Heel veel plezier gewenst. Liefs!

Petra en Walter

Lieve Marija en Jorrit,
Ik kan me nog herinneren dat jullie zeiden dat jullie een wereldreis wilden gaan maken maar pas over 2 jaar hoor, er moest nog zoveel geregeld worden. EN MORGEN IS HET ZOVER!! Te gek! Ik leef echt met jullie mee. Heerlijk dat jullie dit gaan doen! Geniet, en wie weet tot in Colombia! :-D Enne, we passen wel een beetje op die mama ;-) Goede reis en nostrovja (of zoiets haha), en in China zeg je gewoon 2x 148 met wortel, dan verhonger je zeker niet! Doei!

Rita

Helemaal afkicken van alle bekende beslommeringen! Heeele goede reis onwijs veel plezier! Lfs

Hans, Wendy & Finley

The time has come to make memories 4 life!! Enjoy en pas goed op jezelf en elkaar! Groetjes aan the aussiefamily ;)

Frances

Lieve mensjes, jullue zitten waarschijnlijk al in the plane, maar toch nog ff snel een heele goede,gezonde en spannend reisjaar gewenst. Pas op elkaar en heel en gezond weer terug komen. Tot volgend jaar. Dikke knuffels.xxx

Brigitte

Het is begonnen! Goede reis en geniet ervan!

Aris

Mooi avontuur gewenst! Geniet ervan en veel geluk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!